Առցանց ծառայություններ
Էջը թարմացվել է 07.03.2022 18:26
- ԱՊՊԱ - հատուցման դիմում
- ԱՊՊԱ - վերանայման դիմում
- ԱՊՊԱ - կրկնակի փորձաքննության դիմում
- ԱՊՊԱ - պատճառի վերանայման դիմում
- ԱՊՊԱ - վերանորոգման դիմում
- ԱՊՊԱ - անձնական վնասի հատուցման դիմում
- Առողջություն - հատուցման դիմում
- Դժբախտ պատահար - հատուցման դիմում
- Կասկո - հատուցման դիմում
- Բեռ - հատուցման դիմում
- Գույք - հատուցման դիմում
- Ավտո - տրամադրել փաստաթղթեր
- Գույք - տրամադրել փաստաթղթեր
- Առողջություն - տրամադրել փաստաթղթեր
Հարգելի հաճախորդ,
Հաշվի առնելով կորոնավիրուսի տարածումը Հայաստանում և գիտակցելով մեր պատասխանատվությունը հասարակության և սեփական աշխատակիցների հանդեպ՝ մենք անցել ենք հեռավար աշխատանքի, և որոշակի ծառայություններ ժամանակավոր մատուցում ենք միայն առցանց: Ուղղակի օգտագործեք ստորև բերված հղումը կամ լրացվող ֆորման: Անհրաժեշտության և հնարավորության դեպքում մենք հեռախոսակապ կհաստատենք ձեզ հետ:
ՊԱՏԱՀԱՐՆԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ
Պատահարների սպասարկումն իրականացվում է շուրջօրյա (012) 88-88-88 բազմաալիք հեռախոսահամարով:
ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԱՌՑԱՆՑ ԿՆՔՈՒՄ
- Գնել ԱՊՊԱ պայմանագիր
- Գնել ԱՊԿԱ պայմանագիր
- Գնել ԱՎՏՈ+ պայմանագիր
- Գնել ճամփորդության ապահովագրության պայմանագիր
- Գնել առողջության ապահովագրության Մինիմեդ պայմանագիր
- Գնել Ընտանիքի ապահովագրության պայմանագիր
- Գնել Վարորդի ապահովագրության պայմանագիր
ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԱՌՑԱՆՑ ՎՃԱՐՈՒՄ
Այստեղ կարող եք մուտքագրել Ձեր պայմանագրի համարը և կատարել վճարում բանկային քարտով։
ԱՊՊԱ
ԱՊՊԱ կրկնակի փորձաքննության դիմում
ԱՊՊԱ պատճառի վերանայման դիմում
Բոնուս-Մալուս դասի վերանայման դիմում
ԱՊՊԱ պայմանագրի դադարեցման դիմում
- ԱՊՊԱ հատուցումների հետ կապված հարցերով կարող եք զանգահարել (012) 88-88-88 բազմաալիք հեռախոսահամարով երկուշաբթի-ուրբաթ, ժամը 09:00-ից մինչև 17:00:
- ԱՊՊԱ պայմանագրի կնքման, դադարեցման կամ փոփոխության հարցերով կարող եք զանգահարել (060) 62-20-25 հեռախոսահամարով երկուշաբթի-ուրբաթ՝ ժամը 10:00-ից մինչև 18:00:
ԿԱՍԿՈ
Կասկո հատուցման դիմում
ԳՈՒՅՔԻ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Դիմումը առցանց ներկայացնելուց հետո 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում մեր աշխատակիցը կապ կհաստատի դիմումատուի հետ հետագա գործողությունները կազմակերպելու համար:
ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Ճամփորդության պայմանագրի դադարեցման դիմում
Բժշկական օգնություն ստանալու դիմում
Առողջության ապահովագրության հատուցման դիմում
Դժբախտ պատահարներից ապահովագրության հատուցման դիմում
Կարևոր է. ՌԳՍ-ԱՐՄԵՆԻԱ ընկերության ճամփորդության (արտասահման մեկնողների ապահովագրության) պայմանագրերը չեն գործում այն տարածքներում, որոնց սահմաններում հայտնաբերվել և պաշտոնապես ճանաչվել են համաճարակների օջախներ:
- Բժշկական հայտի փաստաթղթերը պետք է ներկայացնել բժշկական ծախսերը կատարելուց հետո առավելագույնը 45 օրվա ընթացքում:
- Հատուցումների հետ կապված այլ հարցերով կարող եք զանգահարել (060) 62-22-22 բազմաալիք հեռախոսահամարով երկուշաբթի-ուրբաթ, ժամը 09:00-ից մինչև 17:00:
ՀԱՃԱԽՈՐԴԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐ