Առցանց ծառայություններ
Էջը թարմացվել է 17.03.2023 13:00
- ԱՊՊԱ - հատուցման դիմում
- ԱՊՊԱ - վերանայման դիմում
- ԱՊՊԱ - կրկնակի փորձաքննության դիմում
- ԱՊՊԱ - պատճառի վերանայման դիմում
- ԱՊՊԱ - վերանորոգման դիմում
- ԱՊՊԱ - անձնական վնասի հատուցման դիմում
- Առողջություն - հատուցման դիմում
- Դժբախտ պատահար - հատուցման դիմում
- Կասկո - հատուցման դիմում
- ԿԱՍԿՈ - վերանայման դիմում
- Բեռ - հատուցման դիմում
- Բեռ - վերանայման դիմում
- Գույք - հատուցման դիմում
- Գույք - վերանայման դիմում
- Ավտո - տրամադրել փաստաթղթեր
- Գույք - տրամադրել փաստաթղթեր
- Առողջություն - տրամադրել փաստաթղթեր
Հարգելի հաճախորդ,
Հաշվի առնելով կորոնավիրուսի տարածումը Հայաստանում և գիտակցելով մեր պատասխանատվությունը հասարակության և սեփական աշխատակիցների հանդեպ՝ մենք անցել ենք հեռավար աշխատանքի, և որոշակի ծառայություններ ժամանակավոր մատուցում ենք միայն առցանց: Ուղղակի օգտագործեք ստորև բերված հղումը կամ լրացվող ֆորման: Անհրաժեշտության և հնարավորության դեպքում մենք հեռախոսակապ կհաստատենք ձեզ հետ:
ՊԱՏԱՀԱՐՆԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ
Պատահարների սպասարկումն իրականացվում է շուրջօրյա (012) 88-88-88 բազմաալիք հեռախոսահամարով:
ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԱՌՑԱՆՑ ԿՆՔՈՒՄ
- Գնել ԱՊՊԱ պայմանագիր
- Գնել ԱՊԿԱ պայմանագիր
- Գնել ԱՎՏՈ+ պայմանագիր
- Գնել ճամփորդության ապահովագրության պայմանագիր
- Գնել առողջության ապահովագրության Մինիմեդ պայմանագիր
- Գնել Ընտանիքի ապահովագրության պայմանագիր
- Գնել Վարորդի ապահովագրության պայմանագիր
ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԱՌՑԱՆՑ ՎՃԱՐՈՒՄ
Այստեղ կարող եք մուտքագրել Ձեր պայմանագրի համարը և կատարել վճարում բանկային քարտով։
ԱՊՊԱ
ԱՊՊԱ կրկնակի փորձաքննության դիմում
ԱՊՊԱ պատճառի վերանայման դիմում
Բոնուս-Մալուս դասի վերանայման դիմում
ԱՊՊԱ պայմանագրի դադարեցման դիմում
- ԱՊՊԱ հատուցումների հետ կապված հարցերով կարող եք զանգահարել (012) 88-88-88 բազմաալիք հեռախոսահամարով երկուշաբթի-ուրբաթ, ժամը 09:00-ից մինչև 17:00:
- ԱՊՊԱ պայմանագրի կնքման, դադարեցման կամ փոփոխության հարցերով կարող եք զանգահարել (060) 62-20-25 հեռախոսահամարով երկուշաբթի-ուրբաթ՝ ժամը 10:00-ից մինչև 18:00:
ԿԱՍԿՈ
Կասկո փորձագիտական եզրակացության վերանայման դիմում
ԳՈՒՅՔԻ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Գույքի ապահովագրության փորձագիտական եզրակացության վերանայման դիմում
ԲԵՌՆԵՐԻ (ՓՈԽԱԴՐՎՈՂ ԳՈՒՅՔԻ) ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Բեռների ապահովագրության հատուցման դիմում
Բեռների ապահովագրության փորձագիտական եզրակացության վերանայման դիմում
Դիմումը առցանց ներկայացնելուց հետո 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում մեր աշխատակիցը կապ կհաստատի դիմումատուի հետ հետագա գործողությունները կազմակերպելու համար:
ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Ճամփորդության պայմանագրի դադարեցման դիմում
Բժշկական օգնություն ստանալու դիմում
Առողջության ապահովագրության հատուցման դիմում
Դժբախտ պատահարներից ապահովագրության հատուցման դիմում
Կարևոր է. ճամփորդության (արտասահման մեկնողների ապահովագրության) պայմանագրերը չեն գործում այն տարածքներում, որոնց սահմաններում հայտնաբերվել և պաշտոնապես ճանաչվել են համաճարակների օջախներ:
- Բժշկական հայտի փաստաթղթերը պետք է ներկայացնել բժշկական ծախսերը կատարելուց հետո առավելագույնը 45 օրվա ընթացքում:
- Հատուցումների հետ կապված այլ հարցերով կարող եք զանգահարել (060) 62-22-22 բազմաալիք հեռախոսահամարով երկուշաբթի-ուրբաթ, ժամը 09:00-ից մինչև 17:00:
ՀԱՃԱԽՈՐԴԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐ